Som jag hade dig förut

Om en längtan, en längtan efter gamla vänner. Fast vänner? Som inte fortsätta höra av sig till dig efter dom vart på din fest? Vänner som var dåliga på att svara? Och ibland inte svarade och hade aldrig tid att ses?

Det dära med att inte ha tid, i mitt liv finns det inte. Jag har tid för ALLT jag vill i mitt liv. Jag prioriterar det jag tycker är viktigt, träffar mina närmsta. Vill jag träffa någon annan så gör jag det, jag tar mig den tiden om jag verkligen vill det. Det finns alltid tid, det finns alltid tid för sånt man vill göra. Allt handlar om prioriteringar och jo du har visst tid till att träna eller röra på dig en liten del av ditt långa dygn. TA dig tid!

Jag är riktigt glad att jag kommit igång och tränat igen. Jag är inte smalast, jag är inte mest rippad eller tränad på gymet. Men jag är där, och jag har tagit mig dit, och kommer ta mig dit. För att det är kul och för att det är värt det. Min kropp mår så fantastiskt mycket bättre och jag kan sova bättre om nätterna. Med ett riktigt gott samvete. Med ett leende på läpparna, precis så som jag vill ha det.

Att vara lycklig och glad och ha nära och kära omkring sig är tamigfan allt. Kanske en fin Håkan text på det hur jag känner för tillfället.

Nu mår jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0