Mot nya ambitioner och mål

I stunden, två polarmackor ett glas mjölk som ska föreställa någon sorts middag. Tanken var att träna i vanlig ordning såhär på kvällen. Haha icke! När det väl var dags att äta middag hade jag verkligen 0 aptit. Jag är inte den som kan sitta och tvinga i mig mat bara för att jag måste äta. Funkar inte. Men då blev det ingen träning för min del heller. Kan helt enkelt inte träna utan någon energi. Mycket logiskt
 
Istället sitter jag här, med mer tankar än någonsin och har fått svart på vitt och en mycket klarare bild av en restaurang jag testjobbat lite på. Det känns bra att jag kommit fram att det inte var någonting för mig. Jag kommer att fortsätta söka jobb och kommer inte ge upp. Redan imorgon forsätter jobbsökandet och jag ska försöka skriva ihop ett bra personligt brev och skicka iväg mitt cv till en butik redan nu ikväll eller två. Hade mycket hopp i början när jag sökte butiksjobb och jobb i överlag men just nu känns allting så motigt. Ingenting är som sagt omöjligt utan bara olika svåra och vissa saker tar bara lite längre tid.
 
Håkan spelas såklart, "Du är snart där" Så mycket hopp i en låt, så fin låt som jag gråtit tusentals gånger till. Får lika mycket rysningar varje gång. Vilken fantastisk låt och för att inte tala om artist. Wow 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0