Dancing the whole way home

Heeeej bloggen! Inte för att jag skriver här ofta eller så, men nu kände jag mig sådär supersugen på att skriva och då gör jag faktiskt det. Kan ju berätta att jag just nu är på praktik på Riverside som ligger här vid ån i Uppsala och det är jättekul trivs faktiskt riktigt bra där och hoppas dom har extrajobb att erbjuda mig och Josefine som också praktiserar där med mig! Jag trivs väldigt bra i skolan och den linjen jag går just nu ångrar verkligen inte att jag valde Restaurang och livsmedel och med inriktningen Kockatör. Mitt liv leker just nu man skulle nästan tro att jag typ är nykär för känner mig på topp väldigt ofta nuförtiden och mår väldigt bra. Det är helt underbart!
 
Mer positivt: - Att jag tror det börjar bli vår på riktigt nu känns inte som om det kommer komma mer snö nu!
- Jag är frisk och mår bra
- Jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu
- Jag ska på Justin Bieber imorgon och bo på förstaklassigt hotell och äta hotellfrukost på det dagen därpå, mmmm vardagslyx!
- Träffa min kusin från Skåne
- SNEAKERS
 
Mindre bra:
-Alla översvämningar?!
- Saknar min mormor fett jävla mycket, vila i frid
- tidiga jobbiga morgnar som imorgon, behöva gå upp kl 6.45
- Orättvisor i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0