Såhär på kvällskvisten

Det är inte så kul att vara hemma och vara sjuk har suttit vid datorn JÄTTEMÅNGA timmar men det blir ju lätt så när man är hemma och är sjuk. Finns inte så mycket annat att göra. Blev värre framåt förmiddagen så sket i träningen kände mig inte alls pigg och då kände jag att jag inte ville trotsa träningen längre. Nog om det.
Just nu sitter jag och lyssnar på en av mina favoritidoler, Håkan Hellström. Undra egentligen när han blev en av mina favoritidoler? Började gillade han jättejättemycket helt plötsligt och sen skulle jag helt plötsligt gå och se han live också då blev han ännu mera en av mina idoler han är verkligen en jättebra liveartist och har fått ihop hela nio rockbjörnar, det ni. Han är den som fått mest rockbjörnar! Han är verkligen 65996556956 ggr bättre live än att höra på spotify. Ska man jämföra med typ Petter som också är en idol till mig och vart väldigt väldigt länge (mycket längre än håkan hellström) så är petter inte alls lika bra live. Jag har iofs bara sett Petter en gång live, visst det var bra men inte alls samma upplevelse som att se Håkan Hellström. Nog om det.
Jag tycker ju sååå mycket om urbanears!!! Men har ju haft flera stycken som pajat både in ear och vanliga, vilket känns jättetråkigt för att dom är så snygga och det är liksom dom jag vill ha. Men jag har inte råd att gå och köpa nya sådana som bara slutar funka hux flux när jag dessutom ska betala från min studiebidrag. Så imorgon åker jag till media markt för att köpa ett par nya hörlurar, kanske köper ett par wesc hörlurar? Vem vet? Riktigt less på urbanears iallafall. Snygg design men rent ut sagt. SKIT
Hääär får ni en bild på mig och min katt Morris som är ifrån julafton då jag var väldigt nere och hade på mig världens myskläder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0