Nödvändig info

Hej finfina bloggen!!
Det var ett tag sen jag skrev känns det som men nu är jag här igen. Vill börja med att skriva att jag mår bra och att det är fredag vilket känns jätteskönt, jag har ju förfan sportlov nu det känns helt underbart måste jag säga det kommer bli så kul. Har bara roliga saker att se fram emot detta sportlov en mindre rolig sak kan ju att vara när jag ska sitta på tåget från Skåne till Stockholm på ca 4 timmar eller om det är mer sen tåget hem till Uppsala vilket är ca 45 min? 50 kanske? Men det ska jag ju fan inte tänka på nu, för nu har jag en så sjukt bra vecka framför mig.
Imorgon ska jag hälsa på min faster tror jag faktiskt det var jättelängesen jag träffade henne och även mina kusiner det känns faktiskt kul bara åka dit sådär någon gång ibland med familjen det är mysigt.
Jag har klickat hem detta skal http://merskal.se/p/justin-bieber-iphone-44s-skal--620 från merskal.se! ÄNTLIGEN ETT JUSTIN BIEBER SKAL!! Det var en aning plastigt och satt inte perfekt på min iphone men det var fan snyggt så kan heltklart leva med det. Ska även påpeka att jag beställde det IGÅR och fick det idag. DET är bra service! Det är så det ska va!! Vill även säga att dom har JÄTTEBRA service annars också fick nästan svar på direkten när jag mailade.
Sen vill jag dissa fyndiq.se för världens sämsta service det tar sjukt lång tid att få sina skal och man får inte alla samtidigt för det kommer från olika leverantörer. När jag fick skalen var dom förstörda och passade inte min mobil så skickade tillbaks dom. Man behövde skicka dom separat till varje leverantör och stå för frakten själv PINSAMT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0