Hetare än lava

Tjaaarå!
Idag är det söndag ogillar fan söndagar dom är så otroligt sega. Orkar aldrig göra något på söndagar. Måste duscha och tvätta håret idag och även raka mina ben. Vilket känns väldigt, väldigt segt. Men sånt som måste göras! Skulle även behöva smörja in hela mig mina händer är så sjukt torra men orkar inte bry mig är helt enkelt för lat!
Beställde även mina hörlurar från pixmania idag, visst dom har låga priser men frakten går på ca 97 kr, inte lite fula är dom. Så hamnade ändå runt 600kr. Men eftersom jag slapp betala dom så är det ganska okej ändå. Jag har hela mitt barnbidrag att spendera mmmm. Ska nog dock inte handla så mycket här i Uppsala för jag ska ner till Skåne på sportlovet som sagt och då åker vi väl antagligen till malmooooe och shoppar!
Måste även se filmen "Shoobre" på bio den verkar sjukt bra. Sean banan ska även komma ut med en långfilm vilket bara känns hysteriskt..... Han var även med i melodifestivalen riktigt sjukt. Även dead by april.... Ja dom är sämst!

Trailern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0