Just idag är jag stark!

Hej gott folk och ni som fortfarande lever kvar här på min blogg! Om det ens är några som gör det, men ni som gör det kommer antagligen att läsa det här och för er skriver jag.

Idag är det fredag och det känns som det var ett tag sen jag bara var hemma på en fredag. Men det känns samtidigt riktigt, riktigt skönt. Eller jag kommer nog inte bara vara hemma och hemma ska nog träffa min Bästavän som det var sjukt längesen jag träffade. Det är självklart tråkigt att inte ses dagligen numera men det gör ingenting för när vi ses då har vi SKITKUL och allt känns plötsligt som om det vore igår som vi sågs. Det är så otroligt skönt, jag behöver inte gå och oroa mig för att hon ens ska vara sur för att vi inte ses på länge, och inte hon heller. För vi vet vart vi har varandra, jag behöver ALDRIG vara orolig för att hon snackar skit om mig. För det är så inte hon/vi inte om varandra för vi står varandra så otroligt, OTROLIGT nära och det är jag väldigt glad för. BÄST


Klockan är ca 16.19 kom hem för ett jävla tag sen och hamnade i min säng bänkad framför datan. Men det är faktiskt okej, har även ätit en bulle och några kakor vilket faktiskt är okej ibland, speciellt idag. Orkar inte bry mig om vad jag äter. För jag vet att jag är precis lika bra och fin som någon, vem som helst som väger mer eller mindre. Idag har det ingen betydelse. För just idag är jag stark!

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hej och tack för din fina kommentar :) Kul att du bor i Uppsala också!! :D Hur gammal är du? Kramar

2012-05-06 @ 20:08:23
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0