Vi två, 17 år

Vad händer idag då? Inte en jävla aning vad som händer då jag är sjuk. Vart sjuk aslänge nu.. och hade feber igår också. Mys. Jag som trodde jag var på bättringsvägen..... Jag drar nog till skolan oavsett imorgon tror jag. Är väldigt less på att stanna hemma känner jag. Igår skulle jag vara hardcore och dra till skolan ändå. Jag trotsade min förkylning och lekte frisk. Och så fick jag världens feber och börjades svetta och frysa på en gång. Och då drog jag faktiskt hem.

Regnar gör det också här, det gjorde det igår med (och alla andra 365 dagar på året). Haha, neee men typ.

Näää, nu har jag inte så mycket mer och skriva. Så HEJSVEJ!!!

Omg vad liten Morris var här!!! Liten och söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0