Positivt med Ulrik Munther



Börjar morgonen med härliga Ulrik Munther och känner mig rejält utvilad. Vaknade ungefär nyss (11.10), riktigt skönt. Var inte i skolan idag då jag fick höra att vi skulle va i caféterian och aa jag var helt enkelt snorig som en gris fortfarande. Så stannade hemma! Min helg har vart riktigt skön, om man bortser från den jobbiga förkylningen. Min helg har vart slapp, umgåtts rätt mycket med min bästa vän, turkeN. Så det har vart chill.
Imorgon ska jag pallra mig till skolan. Fast egentligen har jag lust att vara sjuk då med.. då vi har engelska, matte, svenska hela dagen. Jag som älskade svenskan, men inte längre. Fan vad det hänger på läraren känner jag. Och hon misslyckas, tråkigt.

Näää, nu ska jag väl sega mig vid datorn lite till sen ska jag nog äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0