Ack, denna sega dag

Brukar du komma i tid: Finns det någon mer punktlig människa än mig?
Vad hade du i din mun senast: En jävla macka!
När mår du bra: När jag får spendera tid med människor jag tycker om.
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Svullen, trött, lite smått pissed off.
Kan du laga mat: Klart jag kan!
Vad pluggar du:
Snart sommarloooooooov ju vadå plugga?!?!
Vad tycker du om fötter: Nej, och förstår mig inte på folk som gör det.
Är du smart: Klart som fan jag är
Vad har du på dig: Sköna harembyxor som är jävligt snygga och en ucla t-shirt, slapp brud!
Är du aktiv i skolan: Jag är aktiv när orken finns där!
Vad saknar du: Hmm vad? Pengar kan man ju aldrig få för mycket av
När och varför grät du senast: Iförrgår, för att allt var så jävla jobbigt.
Var det pinsamt att svara på det: Nej inte alls, det är mer än okej att gråta och att inte må bra.
Hade du en bra kväll igår: Ja faktiskt
Din favoritdryck på morgonen: O'boy, på vardagar och juice på helger
Vad ska du göra i sommar: Se Håkan hellström (?), Petter, Danny och lite andra små artister, sen får vi se om URF blir av. Sen ska jag även jobba på 4h i 2-3 veckor. Åka till Turkiet med min kära kusin. Och bara ha en jävligt skön sommar!
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Vad vill du jobba som: Det kan jag inte svara på i nuläget, finns så mycket jag vill göra. Jag vill hjälpa alla dom stackars barn i världen som svälter samtidigt som jag vill jobba som polis eller frisör.
Har du tråkigt just nu: Ja, jävligt tråkigt. Men det här var väl lite underhållande får jag faktiskt erkänna!
Vad gör livet värt att leva: Att vakna upp och inse vilket bra liv man har med en sån fin familj och fina vänner.
Vad i livet ångrar du: Hmm, finns väl saker man ångrar. Men ingenting jag kommer på nu.
Är du musikalisk: Inte alls, haha
Vad lyssnar du på för musik: Svensk musik som Håkan, Winnerbäck, Parken osvosv och sen Reggae och lugn musik.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej
Är du bortskämd: Det kan jag inte själv bedömma.
Är du trött: JA
Vad gör du imorgon: Är och firar en massa studenter
Operation: Nej har aldrig opererat mig
Första piercingen: Är inte piercad
Första bästa vän: Matilda/Shajwan i lekis?
Första priset: Hahaha, dart!!
Första sporten du började på: Gymnastik
Första husdjuret: Katt
Första semestern: Grekland skulle jag tro ^^
Första konserten: Det minns jag inte.
Första kärleken: Minns inte
Filmer: Skräckfilmer, eller komedier
Tvprogram: Desperate housewives eller sveriges skönaste familjer
Dryck: Julmust

Kroppsdel (på tjej):
Eh
Sport: Ridning
Plagg: Jeans
Skola: Heidenstam
Bok: Insidan av Liam Norberg, lätt bästa boken!!

Just nu:
Äter du: Inget, men snart så.
Dricker du: Inget
Ska du: Göra klart det här, sen ta en dusch och sedan äta.
Lyssnar du på: Eminem - Mockingbird
Väntar du på: PÅ ATT BESÖKA VÅRDCENTRALEN, SKITSEG DAG!!
Tittar du på: Dataskärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
Busig eller lydig: Busig (?)

Bilden är tagen Sommaren 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0