Kör bara kör

Idag är en sån dag allt känns otroligt jobbigt och surt. Har en jobbig vecka kvar framför mig med en massa prov och redovisningar.. Så det känns inte så jättekul. Men får försöka tänka positivt. Efter det har jag ingenting, då kan jag andas ut. Då är det bara 2 ynka "chill-veckor" kvar i skolan.

Ähhhh, vi tar oss igenom den här veckan. Det gör vi. Har ju fått en ny kameraaaaa, woaaaaaah. Nu slipper jag investera en. Glad?!?! Ja!!!! Tack världens bästa pappa! Kan visa den senare!

SEN SKA JAG TILL TURKIET MED MIN KUSIN/BÄSTA VÄN I 2 VECKOR, SÅ JÄVLA KUL!!!!! :D
Det kommer bli bäst
. Peace.


Kommentarer
Postat av: anneli

SE! då har du ju ändå massor av positiva saker framför dig ändå :)

2011-05-25 @ 15:20:27
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0