Det här visste ni inte om mig..

- Jag blir väldigt lätt sur om jag inte får som jag vill. Illa men sant. Alla i min närhet är underbara och aa helt perfekta som står ut med mig och orkar anpassa sig.

- Jag vill ha allt strukturerat och veta vad jag ska göra vid vilken tidpunkt osv. Alltså, aa alltid samma shampoo och balsam som exempel och deoderant.

- Jag älskar att julpynta och allt som har med tomtar att göra!!! Och första snön ååh. Fast har insett att sommarN är bättre i helhet.

- Jag älskar långa naglar och tycker det är fett kul att måla naglarna osv! Kan ni tänka er att jag då vart en grov nagelbitare förut?

- Jag skulle kunna tänka mig att flytta hemifrån NU bara för att jag tycker det är så sjukt kul med inredning!

Gammal bild


Kommentarer
Postat av: parker

fin bild banan:):):)

2011-05-15 @ 03:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0