I'm back on track

Nu är jag tillbaks, lite då och då. Jag ska ta tag i det där med designen när jag orkar och har lust helt enkelt. Nog med det.

Vad gör jag nu? Jag vaknade för ca en timme sen, och sitter här ensam hemma. Fan vad skönt det är ibland! Fast jag borde duscha, eftersom jag vet att vi ska till Öregrund när mamma kommer hem. Vi ska tända ljus vid min mormors grav, då det är exakt 1 år idag hon gick bort i cancer. Sen ska vi även stanna till hos morfar i Alunda, ska bli riktigt kul. Han är riktigt, riktigt saknad. Man får ta vara på tiden när han är så gammal, då han och min farmor är dom enda jag har kvar. Min farfar har jag aldrig träffat nämnligen, han gick bort när jag var liten. Likaså min gammelmormor och gammelmorfar.

Nu ska vi inte deppa ihop för det, även om det är väldigt tråkigt. Men jag kan inte göra så mycket mer än att spendera en massa tid med dom nu när dom är så gamla.

Nää nu ska jag ta och pallra mig till duschen, vi hörs, det gör vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0