Only 5 days left!

Idag är en söndag man bara vill vara hemma och se film. Hade passat perfekt då jag har världens mensvärk. Men icke! Jag ska iväg och träna senare, känns ju sådär aa fast ne. Men ska ladda min ipod och ha musik så ordnar det sig. Ska nog springa också, inte sprungit på 956569056 år.

Har aldrig vart så taggad på att åka utomlands, det ska bli så jävla kul. Och vet att det kommer bli dunder!! Nästan så jag vill börja packa nu, hehe. En packlista måste jag iallafall skriva, annars glömmer jag hälften utav sakerna jag ska ha med mig. Packlistor är bäst!!! Hade aldrig klarat mig utan dom!

Sen ska jag även ta en dag och ladda ner musik till min ipod. Jag gör det så sällan haha, och då blir det myycket musik när jag lägger in! Och lång tid tar det också. Därför har jag lärt mig att INTE sitta dagen innan och lägga in musik på ipoden.

Nu ska jag gå och läsa, har precis börjat läsa "Hinsehäxan" och bra är den! Bättre än datan (Jävligt ovanligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0