Tidinställt inlägg just for you

Just nu sitter jag antagligen på flyget till Turkiet, Antalya och äter eller liknande. Och på taxfree och köpt godis (åtminstone) och nöjd är jag också. Jag anländer till hotellet ca 23.00-23.30. Jag kommer ha 2 jättesköna veckor med sol och värme och det verkar finnas mycket på hotellet att göra. Vi ska även åka på marknader osv, ska bli riktigt kul. Jag hoppas på att jag kan gå in på någon dator där. Brukar finnas datorer på hotellet, så får hoppas på det bästa!! Jag kommer träna i stort sett varje morgon på hotellet. Dom har ju gym där!!! Ja, jag är i himlen. Ja, jag gillar att gyma!

Vet att jag kommer sakna min fina blogg jättemycket. Den är ju så fin nu när Nour slängt in en header. Tack!!

Ingen bra bild, men det var det bästa jag kunde hitta från internet! Men det är till Antalya jag ska och hotellet heter som sagt "Club Sera"

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ÅH... Vad sotis jag blir!

2011-06-25 @ 21:30:20
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/
Postat av: Amanda - Nya läsare sökes :p

Man tror att man är ensam i hela världen. Men så är det verkligen inte!

Med hjälp av min blogg och er kära läsare har jag hittat mig själv. Det finns många som är som jag, men det finns bara en av mig.



Ta en titt. Du kanske fastnar för något intressant. Och det glädjer mig så otroligt om ni hittar något.



Förresten, om du är ett Johan Palm fan har jag en annan blogg till dig http://ThePalmzzz.blogg.se

2011-08-09 @ 10:35:57
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0