"Fett me kärlek", världens sämsta drogfria "konsert"

Igår vad det som sagt skolavslutning, och jag slutade högstadiet, gick ut nian aa. OCH FAN VAD DET VAR SKÖNT!
Jag har dock inte insett att det är sommarlov än. Men det lär jag förstå när jag inte går till skolan på måndag!

Skolavslutningen var väldigt lyckad, det är inte så dumt att ha sin skolavslutning i fina lötenkyrkan. Sen var jag ganska nöjd med min klänning, okej jävligt nöjd. Mina pumps var också hur snygga som helst, men fyfan vad jag hade ont i fötterna sen!!!

Sen åkte jag ner på stan med mamma och några bekanta och åt på Kinarestaurangen Fugu, riktigt gott måste jag erkänna. Ja, jag åt kyckling. (Hatar kyckling annars (?))

Vi åkte sedan hem för att äta jordgubbar och glass, riktigt jävla gott!

Sen vare bara att skynda sig iväg till "Fett me kärlek" där jag skulle jobba iår. Vart där flera år i rad när jag vart yngre. Måste säga att det var mycket trevligare utomhus. Det var roligt att vara där när man var yngre och aa gå dit.
Men fyfan vad jävligt det var. Vi började klockan 15.00 och skulle jobba till 22.00. För det första, vad hände?! Världens otrevligaste personal att jobba med!! Det fanns absolut ingenting att göra. Vi fick inga tydliga arbetsuppgifter alls. Så vi gled till stor del bara runt där med massa med småbarn = sämst. Vi fick inte betalt heller. Det hade ingen betydelse i början att jag inte skulle få pengar när vi bestämt att vi skulle jobba. Jag skulle vara logevärd/roddare och det skulle ju vara så kul och trevlig, eller?! Det måste vart min sämsta skolavslutning ever. Det är nog inte bara jag som känner så. Det var riktigt dåligt. Vi var där och hjälpte till och ställde upp. Vi fick inte ens ta en bild med våran idol Petter. Även fast vi jobbade där och som logevärdar. Petter var riktigt bra och se iallafall, det var höjdpunkten på kvällen. Resten var bara skit. Det var inte ens mycket folk där (?). Tror aldrig det vart så lite folk där. Riktigt misslyckat. Även om Petter uppträdde där var det till större delen bara småbarn. Hoppas folk slutar gå på "Fett me kärlek" i fortsättningen och inser den smutsiga sanningen bakom det hela.

Drick alkohol och sup skallen av er på era skolavslutningar och inse hur mycket roligare det är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0