Var negativ för det är jag

Idag är jag trött, sned och deprimerad. Deprimerad för att skolan har börjat, jag orkar inte. Vill inte ge upp heller. För fan vad jag slitit i hela högstadiet och ge upp nu sista terminen är inte okej. Men är bara så trött på allt. Har kommit in i min konstiga period då jag inte vet vad jag känner. Vet inte själv hur jag mår, vet inte vad jag känner, känner ingenting. Jag är helt tom. Mensen har också kommit, det är inte alls kul. Just nu skulle jag bara vilja krypa ner i sängen, sova, sova för all tid. Krypa ner i mitt fluffiga, sköna duntäcke. Men jag kan inte. Jag måste kunna sova ikväll. För att orka gå upp till skolan på morgonen, hemska plats. Min skola är halvfärdig. Känns jättekul, inte alls deprimerande. Jag vill beställa kläder, prylar. Men inte ens det orkar jag. Skulle säkert inte bli glad ens, min mobil har kommit tillbaks och är lagad. Men inte ens det är jag glad för. Inget glädjer mig just nu. Hamnat i en riktigt ond cirkel, vill inte umgås med någon heller. Inte just nu. Säger nej till allt och alla. Nej till människan. Jag vill isolera mig från verkligheten ett tag bara försvinna och komma tillbaks. Gå i ide för ett tag. Krypa ner i min sköna säng, bara sova ett halvår. Vakna upp och fan vad det var varmt, men vänta, DET ÄR SOMMAR!!! Så vill jag det, värme. Jag blir deprimerad av all snö, trodde aldrig att jag skulle skriva det. Men jag orkar inte. Det räcker nu. Jag är trött, trött på allt.

Hoppas den här perioden försvinner snart. Vart med om det förr. Och det behövs inte nu när skolan har börjat, verkligen inte. Orkar inte. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: hanna

det blir bättre snart dilan :) <3

2011-01-12 @ 20:15:08
Postat av: kalle johansson fb

tack för din kommentar... skickar en jättekram,och hoppas det blir att kännas bättre snart...kämpa på dej och skriv gärna om det är nåt,jag har som sagt varit med om en hel del och känner igen ditt mående,men jag har funnit lösningar för att må bra...kanske nåt du kan ta till dej... ha en så underbar dag du bara kan... kram kalle

2011-01-13 @ 11:39:34
URL: http://carlsa.blogg.se/
Postat av: Kattis

Men det är inte långt kvar ju till sommaren heller. Tiden går extremt fort. Det är bara att tänka positivt :) Kram

2011-01-13 @ 12:32:01
URL: http://kattis.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0