Tröstbeställde böcker, haha!

Vad har jag gjort idag?
Idag har jag gjort följande: Ätit, sovit, pluggat, städat mitt rum. Är bara duschen som fattas sen efter solsidan.
Egentligen hade jag velat shoppat med en kompis idag men att städa mitt rum tog en massa tid. Lika så pluggandet.

Vet ni vad jag gjorde istället för att shoppa? Om man bortser från städningen och pluggandet dårå. Jag beställde hem följande böcker:




Bilderna ville inte bli jämna så det får vara som det blev! Ser nog mest fram emot att läsa "hinsehäxan" och "nio år som undercoveragent" eller åh ser fram emot att läsa alla!!

Hur
mår jag idag? Hur jag mår? Jag mår bra, eller ja. Lite depp är jag för att jag inser att jag har så mycket prov framför mig. Men jag tycker inte om att gå i skolan och veta att jag ska ha prov men inte veta när. Det är det värsta som finns tycker jag. Att jag är lite depp beror också på att jag inte hinner någonting på varken vardagar eller helger. Speciellt vardagar, eftersom jag pluggar i flera timmar och tränar. Känner att det inte finns så mycket tid till att umgås. Lite surt.. Och när det finns tid är jag för trött..

Vad ska du göra nu? Nu ska jag och mamma duscha katten. Åh vad han ogillar det och åh vad han ser ut som en anorexiakatt efter det.

Hade tänkt slänga upp en lista under lovet där jag skriver om olika saker om mig varje dag. Men det får bli någon dag under lovet, då jag känner att det finns mer tid då.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0