Sverige - landet med snö i juni

Skolan gick bra, dagen flöt på. Och var jävligt skön. Vi har bara haft svenska, hemkunskap och återigen svenska. Musiken blev inställd, som var sista lektionen, ÅH SÅ SKÖNT!!
På svenskan skulle vi skriva våran "testuppsats" och det gick väl njaaae, helt okej. Men svårt var det, ja.
Blivit liteee mera pepp på att gå i skolan, men bara lite.

Ska iväg runt halv 4 för att ta mig till gymmet för att träffa min personliga tränare. På en fredag, njaaae. Fyfan vad hon kommer köra hårt med mig. Hon kommer nog döda mig lite granna, fast jag överlever ändå på något sjukt sätt.

Helt random, jag är fett sugen på att beställa vår och sommarkläder. Det räcker med snö nu vad fan..


Snö?! Ehhhhja!


Kommentarer
Postat av: Lina

ska vi följa varann via bloglovin? :D

2011-01-21 @ 21:09:55
URL: http://chewychewy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0