Plugga är kul så länge det går bra

Nu sitter jag och segar mig vid datan, kom hem från skolan för kanske en halvtimme sen?

Nu ska jag sätta mig och plugga so, helt okej! Finns intressantare grejer inom so:n än första världskriget, haha. Men det måste ändå göras, det är jag mycket medveten om. Så därför ska jag plugga nu till kanske klockan 5. Haha vi får väl se hur länge jag pallar, och hur mycket som vill fastna. Sen ska jag iväg på ett funktion och corepass. Vid 18.30 dårå, sen när det slutar 19.30 måste vi skynda oss hem för att jag ska se tv vid åtta! Hahaha!
ETT AV MINA FAVORITPROGRAM BÖRJAR IDAG... SVERIGES VÄRSTA BILFÖRARE! Hahahaha det är så jävla awesomeeeee. Sen ska jag även se på Svensk Maffia, tror det kan vara jävligt bra. Men det visar sig väl.

Äh nu måste jag verkligen ta tummen ur röven och ta tag i pluggandet!



Kommentarer
Postat av: sprattelvinkel

JAG MISSADE SVERIGES VÄRSTA BILFÖRARE!! Neeeeeeeej! :C

2011-01-28 @ 00:55:32
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0