Jag hoppar och trampar på ditt hjärta

Skolan är seg, jävligt seg. Sover mig igenom dagen eller hur man nu ska säga. Är sjukt omotiverad och skoltrött. Fan vad jag slitit i högstadiet, precis hela högstadiet. Kan inte sluta kämpa nu, det finns inte. Det får inte hända.

Just nu är jag sjukt trött och sitter och gör INGENTING. Men senare ska hela familjen iväg till bekanta och släkt. Gitt eller? Så ska inte på öppet hus i skolan. Spelar inte så stor roll, sjukt tråkigt ju.

Hade gärna dragit och tränat istället för öppet hus, men det visade sig att vi skulle iväg. Så aa. Var på ett core-pass igår och afrodans! Fast afrodans var inge vidare haha. Jag är ju så jävla stel. Och dansa är inte riktigt min grej.
Men core var asnice, skoja inte. Lätt och enkelt och aa! Så det är gitt!


Fan vad jag vill ha sommar, jag går i ide nu ett tag. Väck mig när vi är i början av juni.

Sämst, plura - alla själars aveny ville inte finnar på youtube. Fan vad den är härlig, fan vad han är härlig.

Då får ni nöja er med ett inlägg utan bild och musik, tyvär. Funderar starkt på köpa mig en kamera, vi får se! Alltså aa har ju en.. Men aa.

Kommentarer
Postat av: sprattelvinkel

Jag vill också ha sommar nu! Men har haft lite vårkänslor här i dagarna redan ;)

2011-01-20 @ 01:24:38
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0