Jag är för outbildad för att kunna säga att jag inte är troende

Idag har det inte hänt så mycket i mitt vardagsliv! Jag har raderat min spotifylista. Eftersom jag kände att det var en massa musik som fanns där som inte är en del av mig. Stackars alla som subscriat den! Ska länka den här på något sätt någon dag!! Jag vet ju att ni vill ha den!

Jag har tänkt på en sak. Jag tror nog inte på gud. Eller jag vet inte. Men tror ändå på att Jesus funnits eller något. Har hört värsta historierna om han ju. Kan allt verkligen bara vara ett påhitt? Jag vet inte. Jag är nog för outbildad! Vet inte tillräckligt mycket, får börja läsa på lite känner jag. Och sen skriva mer om det.

Och folk som tror att man är helt dum i huvudet och är ointiligent bara för man har ett funktionshinder är helt dumma i huvudet själva. Dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0