Idag är jag trött och har mensvärk

Idag är jag hemma, vaknade med världens mensvärk och aa. Ingen skola för mig, orken fanns inte där. Men det finns den nästan aldrig. Hoppas den här terminen går fort! Fort som fan! Jävla hemska högstadiet, där man tvingas ha no fast man är helt ointresserad. Det borde vara mer inriktningar i högstadiet eller aa alltså.. Man borde få välja om man vill ha mer samhäll eller natur redan i höstadiet. Okej om man lär sig om typ människan hur den fungerar osv. Men inte kemi, det är världens onödigaste ämne. Jag kommer aldrig ha någon nytta av det i mitt liv, det kan jag lova.

Just nu gör jag ingenting haft mensvärk hela dagen och vaknade inte så tidigt. Eller? Fått i mig både lunch och frukost så det är nice. Ska pallra mig iväg och träna senare. Igår blev det inte av. Första dagen när man fått mens, neeee. Så drar och tränar idag! Alltså blir inte så mycket av träningen om inte mamma drar och tränar känner jag. Alltså orkar inte gå till bussen 74886865865 år. Sen gå till gymmet från bussen. Sen när det är vår och under sommaren och så kan man ju cykla och då är det inga problem. Men ne nu när det är vinter, inget vidare.


Åååh vad jag hade velat ha en grön ipod, varför köpte jag mig en grå/svart, VAAAAARFÖR?!?!
(Nej jag gick inte och köpte mig en ipod nano nyligen. Haft den i ca 1 år.)

Kommentarer
Postat av: Benita Fransén

Har frågestund på bloggen,titta gärna in och ställ en fråga :) http://kikibenchaa.blogg.se/2011/january/fragestund.html

2011-01-13 @ 14:37:44
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0