Dammsuga är något man kan skjuta upp

Nämen tjaaa bloggen och mina få men härliga läsare!

Just nu sitter jag och tar det lugnt som fan på mitt rum. Jävligt skönt faktiskt! Lyssnar på radion gör jag också. Rix fm! Fan vad kul det vore att vara radiopratare, eller? Ingen aning! Finns så mycket som jag tycker verkar väldigt intressant.

Jag har städat mitt rum och åh vad det blev fint, fett härligt. Haft skitstökigt i ca en vecka? Med kläder på hela golvet.. Inget vidare. Har inte dammsugit eller så i mitt rum men äh vafan. Får ta och göra det någon gång i veckan.

Humöret är på topp känner jag. Mår riktigt bra idag. Lite trött bara men vad fan gör det? Orkade inte speciellt mycket på gymmet idag heller. Men det gör ingenting. Nej det gör det inte. Eftersom jag orkade jättemycket igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0