Kör på ett sånt här test nu va

13 HAR DU:
Ett förhållande: nej
En bästa kill-vän: typ!
En bästa tjej-vän: typ!
Dejtat en av dina bästa kompisar: njae, nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: hm, ja.

Kysst någon och sedan ångrat dig: nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja
Snusat: ja
Druckit alkohol: ja

11 DAGENS:
Klädsel: mjukis, tshirt, tofflor!!

Frisyr: utsläppt
Vill ha: sommar, och pengar är ju inte helt fel.
Låt: kungers - måndagströst
Drog: sängen
Saknad: haha, sommaren!
Sjuka: förkyld

Köp: inget, tar inte ett steg utanför dörren när jag är sjuk!
Godis: nej
Attityd: bitter
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: amen tjaaa


10 SENASTE
Personen som sms:ade dig: max
Personen som du kramade: minns inte
Personen som ringde dig: nolifer på dolt
Personen som du ringde: minns inte
Personen du sa 'jag älskar dig' till: var ju ett tag sen, händer inte dagligen precis.
Alkoholdrycken: dricker inte
Bilfärd: affären/gymmet
Filmen du såg: hm
Måltiden: kycklingsallad

8 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: ja
Våga hoppa bungyjump: ja
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: ja?
Kalla dig själv lycklig: ja
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: njae, svår fråga.
Kunna springa 50mil: ja.. ELLER?

8 VAD:
Gör du just nu: Eh, gör det här!
Ska du göra imorn: antagligen är jag hemma och är sjuk. Men ska försöka pallra mig igenom skoldagen!
Säger du till dig själv när allt känns svårt: I'm best fuck the rest, yeeah
Har du med dig in på bion: Godis, popcorn!
Är det för färg på dina byxor: mörkblåa mjukis
Är det för väder hos dig just nu: snö, snö och återigen SNÖÖÖÖÖÖÖ
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: hm, kläderna.
Skulle du göra om du vann på lotto: första bästa flyg utomlands!

2 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. tofflor
2. mjukis


BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet:
beror ju på, vem han är, haha.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: ja
Använder du huvtröjor: ja

Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: ja
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: ganska dum fråga. är väl olika, vissa tjejer kommer jag inte överens med, sen finns det även killar.

Kommentarer
Postat av: Fröken Räv

svar: Haha åh, det brukade min mamma också göra när jag bodde hemma! Antingen gelehjärtan eller såna där jordnötskakor med chokladöverdrag i form av hjärtan. Mums. Ät några gelehjärtan åt mig också!

2011-02-13 @ 18:00:01
URL: http://www.frokenrav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0