JÄVLA MATTEBOK LÖS DINA EGNA PROBLEM!

Idag börjar jag med att skriva rubriken först, det gör jag aldrig annars.

Är så jävla arg, har matteprov imorgon och fattar inte ett skit. Och min mattelärare är dum i huvudet. Förstår inte ett skit. Seriöst, så jävla arg.

DÖ!!!!!!!!  TYP
JA, RYCK. Jag har försökt och givit upp. Blir så jävla arg. Kan inte allt bara vara 1 + 1 = 2 allt skulle vara så mycket lättare då. Hit med lågstadiematten. Fan vad jag inte ser fram emot gymnasiematten. HALLÅ JAG SKA INTE BLI PROFESSOR ELLER LIKNANDE. VAD FAN SKA JAG MED ALLA EKVATIONER TILL. OK OM JAG KUNDE LITE. MEN NU HAR DET GÅTT ÖVER GRÄNSEN DÖ.

LÖS DINA EGNA PROBLEM, JÄVLA MATTEBOCK!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Svar: Ja gud vem längtar inte till sommaren och våren nu. Där jag bor är det fortfarande kallt och fullt med snö, nästan så jag önskar att jag var skåning eller något nu. Hehe.

2011-02-27 @ 22:34:19
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0