Jag älskar ALL musik i min spotifylista!

Stannade hemma idag med, denna morgon blev precis som gårdagen. Vaknade med näsblod, fast idag var jag mer uppmärksam på det.

Jag vill träna, springa på löpbandet. Gå ut och gå, få frisk luft. Jag vill gå till skolan, jag vill inte vara sjuk längre. Det räcker nu. Trött på skiten, så jävla sned. Jag ska hur som dra iväg och färga mitt hår idag, och även noppa mina ögonbryn. Så det så!

Just nu sitter jag och lyssnar på Pete och har lite rysningar i hela kroppen. Han är så jävla go.



Juste! Ni vet att man kan sätta stjärnor på dom låtarna man gillar mest på spotify? Jag hatar det. Gjort det typ 2 ggr! Sen har jag fått ryck och tagit bort skiten. Jag hatar att ranka min musik, jag tycker precis lika mycket om all min musik. (Eller okejdå, kanske lite mer pete och bob och petter) Men det går ändå inte, att sätta dom i ordning är fel.
Rangordnar ni eran musik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0