Ingen jävla rubrik

Min blogg har aldrig gått ut på att ta fina eller proffsiga bilder. Det är något som inte finns i min blogg. Även om det skulle vara så mycket roligare. Det är inget som intresserar mig, det är inte det min blogg går ut på.

Jag är så jävla less, jag hatar folk som ska provocera. Dö hela bunten. Död åt er alla, seriöst. Jag är gaaanska less. Ja jag vet att jag blir sned ganska lätt. Men man ska fan inte uttnytja det. Det är min svaghet, att min stubin är så jävla kort. Minsta lilla och aa. Alla har vi svagheter. Det är nog min svaghet. Och att jag inte gillar nya saker, förändringar. Inte utan att jag vet om det. Jag vill veta om det. Jag vill veta om vad jag har framför mig. Samma sak med läxor och prov. Det funkar inte att säga till dagen innan. Men så ska det ju inte vara. Tycker alla provdatum ska vara utsatta när terminen börjar. Fast så är det inte här. Nej.

Jag hatar att du är så jävla perfekt eller tror att du är det? Du är duktig i skolan, du är duktig på sport. Du har lätt för skolan, så jävla lätt för allting. Jag hatar det. Det är orättvist. Som fan, du förtjänar det inte. Bara glida iväg till skolan, skriva prov. Få bra resultat, utan att behöva plugga ens. Jag hatar att jag inte är sån. Det känns ganska värdelöst ibland. Ganska ofta. Har jag ett prov sitter jag 4-5 dagar innan och pluggar. 3-4 timmar per dag. Och jag får godkänt, eller vg om det är logiskt och finns intresse för det. Jag hatar att jag har svårt att lära mig, det är inte kul, inte någonstans.

Så jävla less på allt, finns ingenting som är bra just nu. Är tillbaks på ruta ett. Jag är så jävla ful, det är jag. Pallar inte mina finnar. Även om dom har försvunnit ganska rejält finns dom ändå kvar. Ganska mycket också, pallar inte. Pallar inte skolan, så jävla less. Så jävla less på dåliga lärare som inte brinner för sitt yrke. Varför jobbar man då kvar och plågar eleverna? Varför?

Snart stänger jag av datan. Lägger mig och sover. Så jävla skönt, bara skita i allt. Ska ta upp ridningen också. Då blir allt bra igen.

Men fuck life.

Kommentarer
Postat av: Fröken Räv

svar: Det kommer! Ska fixa videoinlägget i helgen och imorgon ska jag fota kläder och förhoppningsvis lägga upp auktionerna. :D Har varit borta hela dagarna nu två dagar i rad så jag har inte haft tid, haha. :{

2011-02-18 @ 15:25:40
URL: http://www.frokenrav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0