Filmen livet efter detta är prisvärd

Jag var och såg "Livet efter detta" Min kompis tyckte den var dryg haha. Men jag gillade den. Eller helt okej, kanske inte världens bästa. Men bra var den ju. Och det var huvudsaken. Glad är jag också. Cupidosalladen smakade finfint som alltid. Men att man börjat fått så lite sallad, är det ett skämt?

Sen hittade jag världens snyggaste tröja
åh. Och nej jag hittade inga skor som jag var ute efter. Och då ansåg jag att det var okej att tröstshoppa lite. Vilket det inte är, typ. Borde sparat mina pengar tills jag åker ålandsbåten på torsdag. Men icke. Har ju pengar, så varför spara? Vill inte bli en gammal och snål kärring, aldrig. Fyfan för sådana. Jag känner en. Men tänker inte nämna några namn. Eftersom det är inom släkt/bekanta, aa.

Vad händer nu?
Jo jag ska se Big brother, ser ni också på det? :D Niklas är ju världens pudding, eller? Iallafall det är jävligt bra. Men förstår inte grejen med att köpa något slags abbonemang så man kan se dom dygnet runt. Brist på liv? Ja. En timme varje dag är tillräckligt!! Men kanske vore kul att se dom dygnet runt, intressant ja. Men vad fast man skulle bli. Bah: Neeeej jag kan inte ses ska se på Big Brother. NEJ TACK!

Jag funderar på ha den här som profilbild på facebook, vad säger ni? Är det likt?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0