Fåglarna älskar bakom molnen

Valde att stanna hemma idag, kändes bättre så. Min morgon började med näsblod, jättetrevligt!!!
Det var jobbigt för att jag knappt hann blinka. Hade precis satt mig upp i sängen för att snyta mig och så börjar det forsa näsblod, jättekul, verkligen! Är aldrig speciellt klar i skallen när jag är nyvaken. Så sitter där ett tag i min säng och sen inser jag att det forsar näsblod. Och bah aaaaha typ. Inte alls efterbliven, nejnej. Sen är det bara att trycka upp papper i näsborrarna!

Det skulle vara vanligt med näsblod under min ruaccutan period, det minns jag. Det sa Anders. Jag har iallafall bara blödit näsblod 2 ggr under min ruaccutan period, dvs 4 månader (?) Kan det möjligtsvis vara 5 månader nu?
Räknade precis hur många månader och fick det till ett halvår, 6 månader. Kan det vara så länge tro? Det har blivit bättre, det har det. Mycket bättre.

Imorgon ska jag trotsa skolan en dag räcker att vara hemma. Även fast det är väldigt skönt, men är inte alls mycket kvar av skolan nu. Sista skolveckan nu ju!! Sen är det sportlov!!!

Blir ingen träning för mig idag men det hade jag bestämt redan igår. Väntar tills förkylningen är borta, sen så kör jag stenhårt!! Jag hatar förhinder, det är inte kul någonstans. Är ju så jävla pepp på att träna just nu!! Min kondition är så sjukt dålig just nu, men det ska vi ändra på! Tills sommaren ska den vara på TOPP!

Nää nu ska jag nog sätta mig vid min bärbara data på mitt rum istället, så tar och avslutar här!




Notera att han försöker låta som en kråka i slutet, och lyckas med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0