Då jag börjar lyssna på hårdrock sviker jag mig själv

HEJ BLOGGEN
Idag är jag hemma och mår illa, inge vidare. Men det är mycket bättre än igår. Mådde illa hela dagen igår. Och åt nästan ingenting. Idag har jag lyckats fått i mig lite frukost. Typsikt att man ska bli sjuk så man inte kan plugga till prov.. Igår sov jag hela dagen i stort sett. Fast ne, hade väldigt svårt att sova på kvällen eftersom jag sovit under dagen, haha. Så det var inte så kul.

Det var riktigt längesen jag tränade, hahaha. Tränade senast i torsdags :( :(
FETT SURT!!! Men haft en massa annat och göra.. I lördags var jag och mamma hela dagen i Öregrund och plockade saker efter mormor och så aa.. Verkligen slutet på det hela. Det är verkligen sjukt tomt utan dig.. Det suger så jävla hårt..
För er som inte vet, min mormor gick bort i cancer under 2010. Och jag stod henne väldigt, väldigt nära. Ni kan läsa det inlägget här om henne: http://publishme.se/987792/entries/article/74585578/

Just nu
sitter jag och lyssnar på broder daniel, och har även börjat lyssnat på väldigt mycket reggae igen. Jag har hittat tillbaks till kärleken. Den dagen jag börjar lyssna på hårdrock är jag inte mig själv längre. Det händer inte. Ska slänga upp min nya spotifylista någon dag, fick ryck och raderade den för kanske 1 månad sen.

Kommentarer
Postat av: lindshe

Sqeezy barnmats mellis är ju supergott :)

Du måste prova asså! <3

Funkar som mellis eller efter träningen, 100 % frukt!

2011-02-01 @ 18:05:39
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- jaså ?!

2011-02-02 @ 13:09:29
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0