Både bild och musik idag!!!

Skolan gick finfint! Så jävla skönt, nationella gick bättre än soprovet. SKÖNT! Men svenska nationella är inte svårt någonstans. (Kanske inte borde sitta och säga så här sen visar det sig att jag bara får godkänt?) Hahaha
Men det var väldigt lätt!

Vi drog inte och tränade för att mamma mådde dåligt, men hos min hudläkare var jag. Anders Hallén är världens bästa hudläkare!!! Jag fick iallafall någon salva utskriven för min extremt stora finne. Gissa vad den sitter? Vid munnen!!! Jag har ju självklart pillat sönder den varje dag. Och haft den i en vecka, men kunde inte låta bli!!! Man vaknar och kan knappt röra munnen för den är så stel. I början brydde jag mig om att det såg förjävligt ut. Men nu bryr jag mig inte ett dugg, fett skönt. Likaså mina händer, dom är ju rödprickiga? Nästan eksem? Ingen aning, kan inte bry mig mindre liksom.

Vinter är det fortfarande!! Snö med!!


Den här låten passar in känner jag!

Kommentarer
Postat av: EMYS

sv: tack vad kul att du gillade min blogg:)



kramar

2011-02-09 @ 17:55:54
URL: http://emys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0