Är bara är

Idag var det alltså menat att jag skulle skriva om min pojkvän. Enligt den där listan om mig som jag håller på med. Så idag blir det inget sånt eftersom jag inte har någon pojkvän. Men börjar inte på dag 3, det gör jag imorgon. Hoppas jag hinner. För jag ska ta bussen från Uppsala kl 10 imorgon. Ska nämnligen åka ålandsbåten imorgon! Inte för att jag brukar gilla det, men har typ världens bästa sällskap imorgon. Så ska bli kul faktiskt. Det enda jobbiga är att jag blir åksjuk. Men ska förbi apoteket och fixa plåster eller tabletter så det är lugnt!

Idag ska jag faktiskt bara vara hemma och ta det jävligt lugnt. Kanske tanka hem någon bra film och se? Måste komma i säng i tid.. Eller aa.. Iallafall försöka. Måste gå upp typ 8 imorgon, inte kul någonstans. Kanske borde dygna? NEJ DET SKA JAG INTE! Vilken jävla dum idé, seriöst. Jag ska gå och lägga mig i tid, punkt slut.

Ska lägga in musik på ipoden så jag inte dör på bussen imorgon. Vet någon om det finns kontakt vägguttag på bussen? Fatta nice! Får hoppas på det. Har ingen jävla hemsida att ladda ner musik på längre. Limewire är ju typ nedstängt så aa.. SURT var namnet.

Leta reda på min kamera ska jag också göra. Tror jag vet vart den är. Men inte laddaren. Och den är helt urladdad. Surt, ja.

Notera att här var jag typ världens lyckligaste!
Innan jag skulle ta bilden snurrade det tusen tankar i mitt huvud. Tänk om bilden blir dålig? Då vill man ju inte visa den för någon. Och man kan ju inte bara ååh kan jag få ta en ny bild den här blev dålig. Nej. Men den blev bra! Är det bara jag eller är mina ögon jättestora jämfört med Calles?

Kommentarer
Postat av: Biebie

SV: tack^^



Fin bild! Han hade inte stora ögon han men en stor röst har han :D

2011-02-23 @ 14:08:40
URL: http://biebie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh han är så fin Calle!

2011-02-26 @ 12:46:19
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0