Håkan hellström, Gymnasieval, Piercing

Jag vet att jag borde lägga upp resten av bilderna från Turkiet. Men det är mycket just nu. Jag har jobbat varje dag utom helgerna. Och eftersom jag har jobbat under vardagarna har jag haft jättemycket att göra under helgerna. Hoppas ni förstår mig! Idag skulle jag egentligen jobba min sista dag men kände mig så jävla förkyld och aa. Så det fick bli att stanna hemma. Är så jävla less på jobbet så att det inte är sant. Jag kommer aldrig att besöka 4h igen. Det passade inte alls mig.
1. Allt är så smutsigt/dammigt/skitigt och du kan inte göra något åt det. Det passar inte mig alls. Jag vill ha allt jätterent! Har iallafall tagit mig igenom dom här tre veckorna, och jobbat 08-15. Vilket jag tycker är riktigt grymt! Cred till mig! Men jag kan säga att det här var sista året jag jobbar inom kommunen om dom inte höjer lönen!! Pinsamt dåligt, 51kr/timmen är riktigt, riktigt lite.

Till något helt annat. Snart börjar skolorna igen. Och jag börjar i gymnasiet, kan inte ens förstå det själv!!! Jag måste göra en efteranmälan och vänta på att få ett fort svar som möjligt. Jag ska gå hotell och livsmedelsprogrammet, ja. Det är det jag känner mig mest säker på just nu. Det har varit riktigt svårt för mig, att veta vad jag ska gå. För det har jag inte vetat. Velat hit och dit. Men nu känns Hotell och livsmedelsprogrammet mest rätt, ja. Så då får det bli det!

Det var riktigt längesen jag bloggade känner jag, hunnit hända så mycket. Jag har gjort en Industrial Piercing som jag skrev tidigare att jag skulle. Har fortfarande inte vant mig än.. Men det gör jag väl!

Idag ska jag se en stor idol till mig, Håkan Hellström, live. Riktigt mäktigt tycker jag. Oavsett spöregn eller jättefint väder. Ska faktiskt bli riktigt kul. Som jag längtat, hoppas han verkligen sjunger "Jag vet vilken dy hon varit i".

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Åh, tack! :D

2011-08-12 @ 12:47:39
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0