So much to do and so little time

Kom hem för kanske en halvtimme sen, hunnit slänga i mig lite käk eftersom skolmaten inte var någon höjdare.

Jag borde plugga religion och svenska och göra min bokrecension, men ähhh gör det sen liksom. Men får panik när jag har så lite tid och så mycket att göra ibland. Ska även försöka träna och träffa en kompis. Tror det blir att träna och plugga. Då det var ett tag sen jag tränade. Och på måndag ska jag träffa min personliga tränare. Känns inte alls kul då min kondis blivit så mycket sämre. Då jag knappt kunnat träna senaste veckan. Men idag ska jag.

Nu ska jag sätta igång med redovisningen, hejdå!



Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: nej hon är inte frisör, men vi har en sax och det räcker gott :D haha, nej men jag skulle bara topa så hon fick göra de

2011-04-13 @ 16:50:39
URL: http://sschenning.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: klart man vågar, jag klippte typ 2 cm så det är ju inte så mkt..

2011-04-13 @ 17:01:02
URL: http://sschenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0