När inte ord räcker till

Jag ville bara börja med att skriva att jag har haft världens bästa och socialaste lov ever. Det vart en riktigt lyckad dag i Stockholm i Onsdags, så det var nice. Hade det så jävla bra i Skåne med, galet kul. Upptäckte nya sidor hos mig själv till och med. Självsäker har jag också blivit, mer än förut iallafall. Hänt lite annat i skåne också. Galeeeet kul iallafall och träffade en massa trevligt folk! Hoppas på åka dit så snart som möjligt igen. Bara tagga på sommarlov igen!!! Kommer bli världens bästa sommarlov med mmm, och valborg på lördag också. Ska bli riktigt jävla kul, än har jag inga planer men vet att det kommer bli riktigt bra. Riktigt taggad på fest men vi får se hur det blir. ;)

En sak som är så jävla surt är att skolan börjar, måste börja träna stenhårt nu verkligen. Sommar snart juuuu.

Nu ska jag fortsätta se Big Brother,  vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0