Skippa produkterna, kör på privat hudläkare!

AMEN TJA!

Idag är jag också hemma och är förkyld. Sådär lagom lat, men är faktiskt fortfarande förkyld. Hes är jag också! Men ska gå imorgon oavsett. Visst det är skönt att vara hemma, känns som jag haft helg. För gjort saker även fast jag vart sjuk. Haha, dum som man är. Men idag håller jag mig hemma, skönt.

Eller juste ska till min privata hudläkare. Hoppas inte Ruaccutan är så läskigt som jag tror. Finns ju faktiskt folk som blivit riktiga nöjda utan problem. Så hoppas verkligen att jag blir det också. Trött på skiten nu. Testat så jävla mycket olika produkter. PRODUKTER MOT FINNAR SUGER! Det har inte hjälpt mig ett skit. Fast jag har lagt ner hur mycket pengar som helst på det. Och proactiv som jag beställt kan gå och dö. Det var riktigt dåligt. Har man riktigt mycket finnar. Boka tid hos en hudläkare i ditt område. Först får man testa typ 2 olika grejer som tyvär inte hjälpte mig. Så det är därför vi ska köra på det starkaste som är Ruaccutan.

Nu kör vi!


Notera att jag är superäcklig och bläää idag. Behöver verkligen tvätta mitt smutsiga hår, USCH!!!



Nästan nyvaken här så aa..

Kommentarer
Postat av: Räven

Jag har också käkat roaccutan :) Gick jättebra för mig, fick köra på 1½ kur så hjälpte det precis som det skulle. Enda biverkningarna jag hade var lite ledvärk och så blev jag väldigt torr överallt, särskilt då i ansiktet och om läpparna. Hetaste tipset: Aloe vera! Finns lypsyl med aloe vera som är skitbra, minns inte märket men det är möjligt att det finns i hälsokostaffärer. Vanliga lypsyl gör ju inte ett skit liksom men aloe vera fungerar.

2010-10-14 @ 13:03:06
URL: http://rodrav.wordpress.com
Postat av: Räven

(och skiten de ger en först, antibiotikan, är röv! fungerar halvdant men så fort man slutar äta den så blir det värre, suck. roaccutan direkt = bäst.)

2010-10-14 @ 13:04:04
URL: http://rodrav.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0