Livet är bra underbart ibland

Idag var jag faktiskt på Gränby Centrum, fick faktiskt med mig en grön skjorta och svarta byxor från vila. Även ett linne från hm och en ring och ett halsband från jc. Men ska ner på stan med saknade Marina och shoppa! Så det gillas, även hittat tshirts som jag gillar som ska beställas. Kängor/Skor ska inhandlas och väska, och fler ringar. Och bruna/gröna plagg! Det gillar vi! Livet känns underbart nu, jag har helg. Prao i 2 veckor efter det på dagis. Jag som älskar barn. Bara dom inte är jättesmå! Inte under 1 år alltså!!!!

Såg nyss green street hooligans 2, 1an är mycket bättre. Precis som alla säger. Den första är verkligen jävligt bra. Den andra kanske inte är så bra för att snyggingen Charlie Hunnam inte är med.


Nu ska jag läsa bloggar och chatta. Sen lägga mig för att smsa faktiskt!


Coldplay är riktigt bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: ida

han är skitsnygg synd bara att han är bög :P

2010-09-13 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0