Jag tror stenhårt på ett nytt liv efter döden!

Jag kanske har sagt det förut, ingen aning.

Men jag tror på ettt liv efter döden. Och innan också. Såhär tänker jag..

Jag har säkert levt tidigare, man dör väl inte bara och ligger under jorden och försvinner typ? Man måste väl födas om på nytt. Man kanske blir en typ.. FÅGEL! Nemen srsly, jag tror inte på att man dör och INTE föds på nytt igen. Eller rättare sagt, så är det inte!

Jag tror att jag har levt tidigare. Men när jag sen fötts på nytt har jag verkligen gjort det och minns inget från mitt tidigare liv. Det är ganska logiskt ändå.

Hur ologiskt äre inte om man bah "Juste i mitt förra liv var jag en häst som användes till avel". Alltså aa, och minns hela sitt förra liv.

Peace

På tala om fred, jag har blivit inspirerad från ingenstans och vill göra en tatuering. En peacetatuering på handleden, alltså på innersidan såklart!

Typ i sån storlek!
(Bild lånad från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0