私は最高

Okej måste bara säga att jag är glad!!!! JÄVLIGT GLAD OCH NÖJD! Ledig en dag extra och idag slutade jag 11.50, aa kan det bli bättre?

Och imorgon ska jag, mamma, och brorsan till Thuns! Så det är nice! Hoppas på att hitta massa fint! Även än vinterjacka om jag har riktigt tur! Annars får jag beställa en!

Igår fick jag för mig att nörda sims. Har typ 8 sims spel, haha. Så har mycket att välja på måste jag säga när jag får för mig att spela sims. Men konstigt nog blir det ofta samma sims spel! Jag menar vem orkar installera skiten?

Vart hemma själv ett bra tag nu, jävligt skönt om jag får säga det själv haha.

Sen önskade jag att jag kunde tyska. Fan att jag inte valde tyska i 6an, fan. Skulle kunna tänka mig att lära mig det på något sett. Ska fan leta upp lite info om det, om det går.

Och nu till det NEGATIVA.. Nä bara skoja. Negativt är det väl inte, en matteläxa och något förhör i biologin! Biologi är mycket mänskligare och mer normalt än kemi iallafall! Så man får försöka se det positiva eller något!

Morris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0