Engelskaglosor

Nämen tjenare!

Skolan gick bra och så.. jag var till och med på gympan! Regnat har det också gjort idag! Fast det har det gjort typ varje dag på sisstone? Även om det inte vart så mycket.
Pluggat engelska glosor och det gick faktiskt bra. Kunde koncentrera mig riktigt bra!!! Så det var skönt! Men förstår ändå inte inte skillnaden emellan British english och American english. Okej jo, förstår skillnaden. Men aa onödigt som fan att vi måste lära oss båda, fyfan. Känns stenålders. Tyck att jag är knäpp men jag tycker det är onödigt as hell!

Det var väl det jag hade och säga
och att jag vill till willys för att köpa något gott. Och att det stinker tigerbalsam, FY!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0