Bildlös dag

Idag är en sån dag jag inte vet om jag är glad eller ledsen. Eller inte vet hur jag själv mår eller känner, känner ingenting helt enkelt.

Livet känns ändå rätt nice ändå om man tänker efter. Börjat med Ruaccutan igår, jag ska kanske börja jobba extra på helger och lov. Jag vill! Men frågan är om jag orkar..
Det som kommer kännas skönt är att jag slipper fråga om pengar hela tiden. Även om jag ofta brukar vara rätt bra på att få som jag vill. Känns ändå skönt att ha sina egna pengar, det är mina pengar jag gör som jag vill. Pengar behövs alltid!
Med pengar är man lycklig. Det är min åsikt.

Jag vet att du har kvar min spotifyplaylist och lyssnar på den och läser min blogg varje dag.
Så jävla less på dig, fuck you helt enkelt.


Vissa låtar tröttnar man aldrig på, hans texter är underbara.

Kommentarer
Postat av: Nadia

aa fuck you too :S hahaha skj

2010-09-11 @ 13:16:17
URL: http://saglosenordet.blogg.se/
Postat av: chaima

hahah tacktack :D

2010-09-11 @ 20:58:39
URL: http://chaaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0