Ruaccutan biverkningar

Tja!

Ville bara säga att livet rullar på och aa.. Har inte så mycket att berätta egentligen.

Lovade bilder på det jag köpt på Thun's men ähhhh, det är väl inget intressant? eller?

Imorgon har jag käkat ruacctutan i en månad och jag mår bra och aa, ingen större sak. Om ca 1 eller 2 veckor ska jag ta blodprover och kolla så att min kropp mår bra. Och kommer säkert få göra det fler gånger eftersom jag käkar Ruaccutan.

Jag har typ följande biverkningar: Otroligt seg i musklerna typ. Så fort jag böjer mig ner och sen reser mig upp har jag ont i ryggen i ca några minuter sen försvinner det.

Hård i magen, haha.

Jävligt torr hud. Speciellt läpparna,
spelar typ ingen roll hur mycket man smörjar in sig?

Torr i hårbotten, enda plusset är att man är så torr i hårbotten. Så att man inte behöver duscha lika ofta, haha gillas ju.
Så just nu duschar jag kanske 2 gånger i veckan kanske 3 ibland. Men aa, två. Jävligt skönt!
Tyck att det är äckligt att duscha håret 2 gånger i veckan. Men jag tycker inte det finns någon anledning till att tvätta håret om det inte är smutsigt. Jävla hysteri att tvätta det varje dag!

Klockren grabb!
Finns väl inget mer att säga?



Nää nu ska jag fortsätta att plugga, och så får ni ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0