Jag hatar att vara förkyld!!!

Tjaaaa elle nå!

Idag är jag hemma, fråga mig inte varför. Kan inte svara på det själv, kände mig bara otroligt seg och bläää.

Så valde att stanna hemma. Fast det ska jag fan sluta upp med! Förra veckan var jag också hemma, och missade en tisdag. Missar typ alla Fysiklektioner eftersom vi bara har det en gång i veckan om inte 2, haha.

Och sen det här att jag varit förkyld i en vecka snart, nääe. Inget jag gillar alls. Visst, det är inte lika besvärligt som i början. Men det är ju ändå drygt att vara förkyld!
Jag är hellre magsjuk, HAHA.

Och jag är sur, jag vill ha en vinterjacka men hittar ingen jag vill ha, så aa.. fett surt.
Och sen så vill jag shoppa åååh, fast det ska jag! Om det inte hinns med i veckan så ska jag göra det i helgen. :D
Pengar och kläder är verkligen kärlek på hög nivå!

Näääe har faktiskt inte så mycket mer att skriva än att det vore fint med antingen sommar eller vinter. Jag gillar inte hösten alls, bläää. Tyck det är fint och sånt men nääe, SOM OM INTE VINTERN VORE FIN?! Och julen?! Med en massa tomtar!!! Julen är den bästa högtiden och vintern är den bästa årstiden PUNKT! Och bilder på mitt rum under julen ska ni få!

Eftersom alla redan lagt upp gubben i lådan-låten på sin blogg skippar jag det. Fan vad folk ska spela sönder och tjata ut låtar, fy skäms!


Så jag lägger upp en låt som jag gillar väldigt, väldigt mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0