Jag älskar julen och vintern för er som inte visste det.

Tja eller nå!

Här ligger jag i sängen med datan och skriver ett blogginlägg, rätt mysigt ändå med en bärbar data. Men jobbigt ibland också.
Anledningen till att jag sitter vid en bärbar data är för att någon hade tydligen hackat sig in på min stationära, jaha ja.

Är det bara jag som längtar till julen så jävla mycket? Jag ÄLSKAR julen och vintern! Alltså snön kan bli lite tjatig efter ett tag.. Men så länge man är inne, aa fett nice. Och fan vad det var snö förra året, FETT NICE!
Jag hoppas iallafall på en vinter med riktigt mycket snö!

Nää nu ska jag nog gå och käka frukost innan det blir allt för sent. Klockan är ju trots allt halv 11!

Och nääe inga bilder på mina kläder jag köpte på Thuns till er. Om jag inte orkar fota dom och lägga upp dom på den här datan då, tveksamt!


Kommentarer
Postat av: kev

hej hjälp mig och välja header på min blogg / tack !

2010-10-03 @ 04:26:08
URL: http://bigboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0