Ingen jävla rubrik

Okej tjaaaaaa elle nå!

Min morgon började med näsblod. Katten råkar slå till mig på näsan på något konstigt sätt när jag bar han, aa. Och nu när jag käkar ruaccutan är man jävligt torr och känslig i huden överallt. Så det började forsa näsblod i ena näsborren!
Frukost på sängen för min del, ganska mysigt ändå!

Sen bar det av till Thuns! Jag hittade ett par snygga skor och jacka, fast nee.
En jacka i den här färgen typ, snygg var den! Fast efter någon måndag skulle jag bara neeeeeeee.
BILD
Svart eller marinblå jacka det här året!

Iallafall, jag fick med mig ehe en lyle & scott tröja, det sved i plånboken kan jag säga.
Strumpor, trosor, skitsnygg adidas t-shirt! Och tofflor!
Sen minns jag inte!

Kan faktiskt fota sen och lägga upp. Men var lite för lat nu kände jag.

Alltså gaaah handlat upp barnbidraget + pengar från mamma och pappa för längesen jag tycker barnbidraget är alldeles för lite och ändå lägger jag bara ner det på kläder. Skor och pengar på mobilen och sånt tycker jag föräldrarna kan stå för!
Tycker ni barnbidraget räcker?

Jag behöver en ny jacka. Nya skor vill jag också ha så det så! Och smycken!
Sen får man inte glömma en mobil, för det ska jag ju också köpa!
Säg vad jag inte vill ha? Fy på mig!

Och till det sista..
JAG SKA BÖRJA SPELA TEATER IGEN! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!
Och gissa med vem? Med bästa Tilda! GLAD TJEJ?! JA!
Teater är verkligen sketakul, ångrar som fan att jag började på f*ttridningen. Men som tur är har jag lagt av med ridningen och kommer aldrig börja igen, NEJ JUST DET!

Och idol-olle är bäst och jävligt snygg också för den delen!
Inte bästa kvalitén men ni får stå ut med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0