Bara en skoldag kvar tills höstlovet!!

Okej jag tog bussen hem från skolan, jag var lat helt enkelt.

Jag måste plugga fysik men orken eller koncentrationen finns inte där. Som vanligt då, aa. Illa men sant!

Och min katt luktar bajs, jag skulle duscha han. Men han lyckades ta sig loss när jag höll i han och duschade och for in i sitt kasshus/skithus/toalett. Så aa.. All sån skit fastnade på han och han blev ännu skitigare. Under natten spydde han och sket i köket, mysigt värre. Nu vet jag varför han luktar bajs, han har en bajskorv som sitter fast i röven på något sätt. Ska försöka ta itu med det senare.

Jag ska inte köpa en vinterjacka det här året!!! Utan jag ska använda den jag köpte förra året. Får bli så nu, eftersom mamma eller pappa inte tänker lägga ut hur mycket pengar som helst på en jacka. Och billig jacka nääe, väntar hellre tills nästa år!

Det är inte det att det är något fel på min vinterjacka, jag vill bara inte använda den. För att eh..eeeh.. JAG ÄR KRÄSEN! Där har vi det.
Och det suger.

Nu ska jag ta itu med katten och ge han lite käk och så!

Sen ska jag försöka plugga fysik. Bara en dag kvar i skolan nu!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0