Bad day

Tjaaaaa!

[email protected] här, nä men är sjuk och det suger!
Sov sketadåligt, har ont som fan i halsen. Och nej halstabletterna från apoteket hjälper inte!!
Så valde att stanna hemma idag, kände mig inte speciellt fräsch.
När jag är förkyld pallar jag inte göra någonting, det suger. Men som tur är ska mamma förbi skolan och hämta läxor till mig, så det är chill. Fast neee, fan vad jag måste räkna matte.. Hela mattekapitlet + läxa.

Är faktiskt hellre magsjuk än förkyld. För när jag är förkyld då är jag det i 75755995 år.
Aaa.. Fett pain.

Fick en ny mobil igår!!!!!! Och nej jag får inte en mobil bara sådär så kalla mig inte bortskämd!
Det skulle vara en tidig födelsedagspresent.


Jag lyckades slå på pin-kod.. och jag vet inte hur. Har försökt lista ut vad den var och aa, det gick åt helvetet. Så kan inte läsa upp mobilen eller något, så aa fett surt.
Har inte lärt mig allt med mobilen än, inte hittat några spel på mobilen t.ex. hallå liksom?! Sen lyckades man ringa upp folk smidig som man är, haha.
Skickade över alla mina kontakter till mammas mobil från min gamla mobil. För sedan föra över dom från mammas mobil till min nya mobil. Men det stod "Hittar inte bluetooth" Irriterande!!! Så har knappt några kontakter nu, aa.

Fett surt allting skulle va då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0