Allting är bra surt ibland, aa.

Tjaaaa!

Är även hemma idag och är sjuk, fan vad surt. Imorgon ska jag gå oavsett.

Har faktiskt ett soprov som jag tänkt göra! Utöver so:n har jag en ful jävla bok som heter tjänstekvinnans son som är skriven utav august strindberg.
Som jag måste läsa tills imorgon, SURT.
SÅ JÄVLA KÄFFFFFFFFFFFF.

Nääe då.. Inte alls.. Men jo den suger! Aa.. Men iallafall, utöver det så har jag engelska glosor tills imorgon med. Sen har jag Biologioprov och någon jävla mattediagnos på Måndag, aa. Så måste räkna hela mattekapitlet + något som heter "blandade uppgifter".

Livet är bra surt ibland, aa. Gäller bara att ta tag i skiten. Men allt hade vart så jävla mycket lättare om jag inte var så jävla förkyld.

Fuck off, helt enkelt.


Jag saknar min mormor mer än allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0