Ett inlägg till min saknade blogg och dom få läsare

Jag har haft dataförbud i 8945545489548 år. Aa utan anledning typ. Det är faktiskt så.

Är det bara jag som älskar att duscha på morgonen? När man inte har någon tid alls, just då! Då älskar jag verkligen att duscha, innan jag ska till skolan. Vill bara somna där

Fast när jag har tid är inte duscha länge någon höjdare ska jag säga.

Försökte blogga via mobilen men det fuckade sig och jag fick ryck. Ovanligt, nee.

Jag har verkligen skitmycket prov och läxor och skit nu. Fan vad surt, och fan vilken press. Fan vilket hat.

Jag lovade lägga upp bild på mitt rum när det var julpyntat och ja, jag ska. När jag får sitta vid datan igen på riktigt. (Sitter nu fast än jag inte får, haha). Och just nu har jag ingen lust att lägga upp en sådan bild, min mobil vill ju inte funka. Alltså aa när man ska koppla i usb-sladden. Så fuck it helt enkelt.

Tjaaa'rå

Ja petter är en av dom artister jag tycker bäst om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0